Koreya kosmetikasi Etude House
Etude House brendining nomi tasodifan paydo bo'lmagan. Polshalik bastakor Frederik Shopen jami "Etyudlar" deb nomlangan bir nechta kompozitsiyalar yozgan. Barcha kompozitsiyalar bir-biridan quyidagicha farq qiladi: tetiklashtiruvchi va dramatik, jonli va tushkun. Aynan Etude House brendi yaratuvchilari uchun yo'l ko'rsatuvchi yulduzga aylangan Shopenning asarlari bo’ldi. Natijada, teriga musaffolikni baxshida etuvchi va xaridorlarning yuz terisini yosh ko’rinishini uzaytirish maqsadida "hayot beruvchi" kosmetikaning butun to’plami bunyod bo’ldi. Etude House brendi 1985 yil oxirida tashkil etilgan bo’lib, 2007 yil o'rtalariga kelib kompaniya Koreyada yuzdan ortiq do'konga ega bo’ldi. Ikki yil o'tgach, do'konlar soni ikki baravar ko'paydi, bu tantanali bayram va ko'plab aksiyalarga sabab bo’ldi. 2009 yilda Etude House mahsulotlari birinchi marta tashqi kosmetika bozorlariga yo'l oldi. Mahsulot butun Osiyo mamlakatlariga tarqaldi va katta talabga ega bo'ldi. Bugungi kunda Etude House brendi nafaqat Osiyo mamlakatlarida, balki butun dunyoda parvarishlash kosmetikasini sotishda yetakchi o'rinni egallaydi. Dizaynerlarning ijodiy tafakkuri, texnologlarning faol ishi va assortimentning doimiy yangilanishi brendning keyingi rivojlanishiga ijobiy ta'sir ko'rsatadi.